تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

شیعه بچه ندارد

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۸ ب.ظ

بچه شیعه کیست؟

اگر ازت پرسیدند بچه شیعه ها چجور آدمائیند؟  بگو شیعه بچه ندارد، همه‌شان مَرد اند...

ماموریت

فرمانده مرا صدا زد و گفت میخواهم مأموریتی را به تو محول کنم!

تعجب کردم؛ من؟ نحیف ترین و ضعیف ترین سرباز لشکر؟ آخر چه کاری از من برمی آمد؟

فرمانده ادامه داد: من تو را به عنوان محافظ پیامبرم برگزیده ام. میخواهم به آنها ثابت کنم که از تو هم ضعیف ترند!

و اینگونه بود که رفتم و با تارهای نازکم، پیامبر خدا را در آن غار، از شر دشمنانش محافظت کردم.

پ.ن2: این داستانک منو داغون کرد

نظرات  (۵)

با سلام.داشتن یک بنر زیبا و تبادل بنر موجب افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه موجب افزایش دیدگاه ها می شود.جهت مشاهده ی نمونه کارها و سفارش بنر مراجعه نمایید.هزینه طراحی واریز ۵تومان پس از طراحی است.موفق و سربلند باشید.
http://tlogo.blog.ir/
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • شیعه بچه نداره
    همشون مرد اند...

    خدا حفظ کنه مردای کوچیک شیعه رو
    ++++++++++
  • قاصدک صاعقه
  • هدیه شما حکمت 65 نهج البلاغه : خوبى آن نیست که مال و فرزندت بسیار شود ، بلکه خیر آن است که دانش تو فراوان و بردبارى تو بزرگ و گران مقدار باشد و در پرستش پروردگار در میان مردم سرفراز باشى ، پس اگر کار نیکى انجام دهى شکر خدا به جاى آورى ، و اگر بد کردى از خدا آمرزش خواهى . در دنیا جز براى دو کس خیر نیست:
    یکى گناهکارى که با توبه جبران کند ، و دیگر نیکوکارى که در کارهاى نیکو شتاب ورزد.

    بچه شیعه کیست؟

    اگر ازت پرسیدند بچه شیعه ها چجور آدمائیند؟  بگو شیعه بچه ندارد، همه‌شان مَرد اند...

    خیلی زیبا ...
    سلام
    موفق باشید و پیروز
    التماس دعا
  • مجید شفیعی
  • صاحبش محمد مبینیه

    وبلاگ داره و کاراش عالیه

    ممنون دوباره یادم انداختیش

    http://mobini.blogfa.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی