تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

امام زمانی که من میشناسم، فردا عید ندارد

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ


امام زمانی که من میشناسم، پدر مستضعفان و مظلومان است، نه فقط امام شیعیان. امام زمانی که من میشناسم، فردا عید ندارد. امام زمانی که من میشناسم، این روزها قلبش از محنت ملت مظلوم فلسطین در فشار است. امام زمانی که من میشناسم، از تفرقه ى امت اسلامی و از خنجری که منافقان امت با سکوت خود در قبال فجایع غزه بر پیکر امت واحده وارد کرده اند خشمگین است. امام زمانی که من میشناسم، غصه دار کودکان مظلوم غزه است، و عید ندارد. من چطور میتوانم ادعا کنم که شیعه ى او هستم و عید بگیرم؟؟ من به امام زمانم اقتدا میکنم و عید ندارم. 



نایب امام زمانی که من میشناسم، در غیاب امام زمان، پدر مستضعفان و مظلومان و قائد امت اسلامی است، نه فقط رهبر جمهوری اسلامی. نایب امام زمانی که من میشناسم، فردا از تلخی طعم عید با ما سخن خواهد گفت. نایب امام زمانی که من میشناسم، همان آقایی است که سه سال پیش، روز عید فطر در خطبه هاى نماز، بخاطر یک حادثه ى طبیعی سیل در پاکستان آنطور بغض کرد و با بغضش اشک همه را جاری کرد و طعم تلخ عید را به ما متذکر شد. اگر یک سیل طبیعی و بی خانمان شدن بخشی از امت اسلامی آنگونه قلب او را جریحه دار کرد، ظلمی که در این چهار هفته بر مردم غزه و کودکان بی پناه فلسطینی روا شد با قلب او چه کرده است؟..

من فردا عید ندارم، همانطور که مردم غزه عید ندارند، همانطور که نایب امام زمان عید ندارد، همانطور که امام زمانم عید ندارد.

نظرات  (۵)

  • اناخادم الحسین
  • سلام برفاطمه الزهراسلام الله
    همیشه وقتی مهمونی تموم میشه حس غریبی دارم چه برسه به ایندفعه که داره مهمونی خداتموم میشه
    عیدسعیدفطرمبارک
    بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
    بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
    بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
    بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
    و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
    التماس دعا
  • مهیار مهدوی
  • سلام
    به امید آزادی قدس شریف

    مطلب امروز: نه تلآویو نه حیفا جانم فدای آمریکا
    منتظرتونم
    یا حق
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر

    (( * * * آلونــــک را متفاوت ببینید . . . * * * ))

    // www.aloonak.blog.ir //
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    خدای من !

    نه آن قدر پاکم که کمکم کنی! و نه آن قدر بدم که رهایم کنی...

    میان این دو گمم!

    هم خودم و هم تو را آزار می دهم...

    هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی...

    و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی...

    آن قدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی هیچ یعنی پوچ !

    خدایا هیچ وقت رهایم نکن !

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی