تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی ..

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ

هوالحق

این روزها خیلی تلاش می کنم برای نوشتن.. ولی انگار قفل محکمی ذهنم رو پیچیده .. حال و حوصله نوشتن از وقایع جدید از جمله برجام، انتخابات و ... و اتفاقات محورش رو ندارم

.

.

.

خودمو گم کردم بدجور..انگار یادم رفته کی بودم و برا چی اومدم و وظیفم چی هست.. خدایا هدفم چی بود.. چرا همش دارم درجا می زنم.. ثانیه های عمرمو تلف می کنم.. به استقبال عزارئیل دارم میرم چرا اینجوری.. پشیمان خواهم شد ..

خدایا استغاثه می کنم به درگاهت.. خدایا خودت دستمونو بگیر.. خدایا دستم به جایی نمیرسه.. صدام به کسی نمیرسه.. خودت کمکمون کن

 

یکی همسن من همسن تو اهل همینجا بود

یکی مثل من و تو ، توی قلبش آرزو بود

میون دفتراش عشقی بدون مرز پیدا بود

پدر یک روز رفت اما چه جای غصه آقا بود

دلش تفصیر نصرالله چمران خون تو رگ هاش

جهاد اسمش جهاد رسمش جهاد اندیشه و رویا

یکی می افته صد تا مرد بر می خیزن ار خونش

یکی میره میمونن هم قطارا پای پیمونش

جهادی هست تو این راه تا خون عمادی هست

عمادی هست تو این رزم تا وقتی جهادی هست

شبا گریونن اونایی که روزا مرد میدونن

می خندن با یتیما و براشون شعر می خونن

در باغ شهادت پیش روی عاشقا بازه

فقط عشقه که تو میدون از آدم مرد میسازه

نشون دادیم به عالم تو حرم ها شور غیرت رو

خود زینت جدا کرده علم دارای این خط رو

خود زینب جدا کرده علم دارای این خط رو

دلش تفصیر نصرالله چمران خون تو رگ هاش

جهاد اسمش جهاد رسمش جهاد اندیشه و رویا

یکی می افته صد تا مرد بر می خیزن ار خونش

یکی میره میمونن هم قطارا پای پیمونش

جهادی هست تو این راه تا خون عمادی هست

عمادی هست تو این رزم تا وقتی جهادی هست


دانلود "جهاد مغنیه" با صدای حامد زمانی

نظرات  (۳)

سلام
عاااااالی بود
میگم آخه نوشتنتون نمیااااااد😆😆😆
سلام
عاااااالی بود
میگم آخه نوشتنتون نمیااااااد😆😆😆
سلام
خدا قوت
خیلی وقته که مطلب جدیدی از شما نیست
چرا حضور ندارید
مادر بودن و کار وقت نمیذاره برای وبلاگ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی