تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

ساکنان قبرها

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ


یوم لا ینفع مال ولا بنون إلا من أتى الله بقلب سلیم...

قبرها پر است از جوانانی که می خواستند در پیری توبه کنند

پ.ن: شارون بالاخره مُرد

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند:

قبر انسان هر روز انسان را به پنج ندا ، صدا می زند:

اول : من خانه تنهایی شما هستم ، انیس و مونس همراه خود بیاورید.

«انیس و مونس شما در قبر قرآن است»

دوم : من خانه تاریکی شما هستم ، همراه خود روشنی بیاورید.

«روشنایی شما در قبر نماز است»

سوم : من خانه خاکی شما هستم ، همراه خود فرش بیاورید.

«فرش شما در قبر احترام به والدین است»

چهارم : من خانه فقر و تنگدستی شما هستم ، همراه خود گنج بیاورید.

«گنج شما در قبر یقین به لا اله الا لله است»

پنجم : من خانه مار و عقربم ، همراه خود پادزهر بیاورید.

«پادزهر شما دادن صدقه است»


نظرات  (۲۰)

سلام.
مدت ها بود هیچ تک جمله ای مث این، تکونم نداده بود.
پاسخ:
سلام
منم نیز همچنین
  • علی حسنوند
  • سلام
    مطالبتون قشنگ بود و کلا معلومه خوش سلیقه هستید
    در پناه حق
    راستی اگر خواستید تا تبادل لینک هم بکنبم
    http://shia-patogh.blogfa.com/
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    با افتخار لینک شدید

  • پاتوق بچه شیعه ها
  • سلام
    ممنون شما هم لینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    خلوتکده خوبی است اینجا
    خلوت
    با حرف های خوب
    +
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعا
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    به جا این همه نظر که من تو این وب سایت شما گذاشتم ، شما فقط اومده بودی بازدید از وبلاگ من ، الان آمار بازدیدم از google بیشتر بود!!!
    پاسخ:
    سلام
    :)
    شرمنده شدیدا
    سلااااام بزرگواااارررر

    بسیار زیبا بوددد

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • عالی بود...
    من دیشب هم توی وب یکی از بجه ها درمورد مرگ مطلب خوندم.(نکنه مرگم نزدیکه و اینا همشون نشونه است؟؟؟هرچند که مرگ رو باید همیشه نزدیک دید)
    خداییش به تنها چیزی که کمترتوجه میکنم همینه آخه واقعا از مرگ میترسم شاید هم اصلا توجه نمیکنم....
    وقتی از خودت مطمئن باشی خب مرگ هم ترسی نداره...
    انشالله موقع مرگمون که رسید بی ترس بگیم لبیک...

    پاسخ:
    انشالله
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

    حتما حمایت خود  را در عرصه ی مبارزه ی سنگر به سنگر از بلاگ تازه تاسیس همرزم بااندیشه ی خود اعلام فرماید ....

    به این آدرس مراجعه فرمائید....التماس دعای عهد و فرج و فجرصادق شهادت انشاالله ..لبیک یاحسین جان...لک لبیک.....

    http://sandooghche.blog.ir/
    پاسخ:
    چشم
  • کیمیای وصال
  • سلام و درود
    خداوند این فرد جنایتکار رو لعنت کنه و بر درجات عذابش بیافزاید .
    پست تکان دهنده ای بود، ممنون.
    بابت حدیث کاربردی هم تشکر، حواسمون باشه که هر آن ممکنه ما هم به جمع این جوانان در انتظار توبه بپیوندیم، چه خوبه که از همین حالا شروع کنیم و به فکر تاریکی و تنگ دستی و عقرب و ... قبرمون باشیم.
    بزرگوار ما همچنان منتظر حضورتون هستیم.
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    حتما میام
    ای معنی ناتظار یک لحظه بایست
    دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست
    یک لحظه بایست و یک جمله بگو
    تکلبف دلی که عاشقش کردی چیست؟

    یا صاحب الزمان ادرکنی ...
  • فریاد بی صدا
  • سلام
    با:
    وصیت آیت الله نخودکی به فرزندش
    به روزم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت
    سلام...
    جمله اول پست. . .
    دست و دل آدمو می لرزونه. . .
  • علیرضا رضایی
  • راحت شدیم بالاخره شارون مرد . . . 
    پاسخ:
    ...
  • andishe اندیشه
  • به نام خدا

    سلام و ممنون از شما

    با افتخار لینک شدید ..

    پست هاتون هم بسیار زیبا بود..تشکر و التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    با افتخار لینک شدید
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشی
    بروزیم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت
  • سجاد مؤذنی
  • شیخ بهائی در یکی از سفرهای خود، با یکی از علمای اهل تسنّن ملاقات نمود، و خود را در مقابل او، در ظاهر شافعی وانمود کرد.

    آن دانشمند اهل‌سنّت که از علمای شافعی بود، وقتی که دانست شیخ بهائی، شافعی است، و از مرکز تشیّع (ایران) آمده، به او گفت: «آیا شیعه برای اثبات مطلوب و ادّعای خود، شاهد و دلیل دارد؟».

    شیخ بهائی گفت: من گاهی در ایران با آنها روبرو شده‌ام، می‌بینم آنها برای ادّعای خود شواهد محکمی دارند.

    دانشمند شافعی گفت: اگر ممکن است یکی از آنها را نقل کنید.

    شیخ بهائی گفت مثلاً می‌گویند: در صحیح بخاری (که از کتب معتبر اهل‌سنّت است) آمده، پیامبر (ص) فرمود:

    «فاطِمَةُ بَضْعَة مِنِّی مَنْ آذاها فَقَد آذانِی وَ مَنْ اَغْضَبَها فَقَدْ اَغْضَبَنِی»:

    «فاطمه(س)پارة تن من است، کسی که او را آزار دهد، مرا آزار داده و کسی که او را خشمگین نماید مرا خشمگین نموده است.»

    و در چهار ورق دیگر در همان کتاب است: «وَ خَرَجَتْ فاطِمَةُ مِنَ الدُّنْیا وَ هِیَ غاضِبَة عَلَیْهِما: «و فاطمه وفات کرد در حالی که نسبت به ابوبکر و عمر، خشمگین بود.»

    جمع این دو روایت و پاسخ به این سؤال طبق مبنای اهل‌سنّت چگونه است؟

    دانشمند شافعی در فکر فرو رفت (که با توجّه به این دو روایت، نتیجه این است که آن دو نفر (عمر و ابوبکر)، عادل نبودند پس لیاقت رهبری و خلافت امت را ندارند). پس از ساعتی تأمّل گفت: گاهی شیعیان دروغ می‌گویند، ممکن است این هم از دروغ‌های آنها باشد، به من مهلت بده امشب به کتاب «صحیح بخاری» مراجعه کنم، و صدق و کذب دو روایت فوق را دریابم، و در صورت صدق، پاسخی برای سؤال فوق پیدا کنم.

    شیخ بهاء می‌گوید: فردای آن روز، آن دانشمند شافعی را دیدم، از او سؤال کردم که مطالعه و بررسی تو به کجا رسید؟

    او گفت: همانگونه که گفتم؛ شیعیان دروغ می‌گویند، زیرا من صحیح بخاری را دیدم، هر دو روایت فوق در آن مذکور است، ولی بین نقل این دو روایت، بیش از پنج ورق فاصله است، در حالی که شیعه می‌گفت: چهار ورق فاصله است!!!

    بسیار عالی بود

    سلام.وبلاگ زیبایی دارید.به ماهم سری بزنید
    پاسخ:
    سلام
    حتما
  • علیرضا ait20
  • امیدوارم دچار همچین چیزی نشیم 
    یا علی 
    سلام خیلی خوب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی