تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

سرآغاز

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ


ماندید توی دلم؛ ثبت شدید؛ به احترام تا به تایی کفشهای تو؛ یک روز کفش تا به تا پوشیدم و به اعتبار خنده های تو همه ی مترو به من خندیدند؛

نظرات  (۶)

  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الودود...

    نام خدا ودود است!

    ودود یعنی دلسوز!!

    من عاشق بنده ای هستم که مانند خداوند تبارک و تعالی دلسوز است!!

    احسنت به روح بلند شما.....

    امیدم این است این روح متعالی به دستان جوانمرد عالم حضرت

    باغ یاس...عموترین مردعالم....

    عمو عباس جان گره زده شود ....

    یاابالفضل العباس ارواحناله لک الفدا...لبیک یا مولا جان...

    ای امام من...لبیک ....


  • ...:: بخاری ::...
  • چ نازن اینا. :))
    پاسخ:
    :)
  • یک سبد سیب

  • فوق العاده بود...


    سلام اتفاقی با وبتون آشنا شدم, در خصوص این عکس می خواستم بپرسم آیا مربوط به اردوی جهادی نهبندانه؟ من امسال قصد دارم شرکت کنم.وقتی تصاویرش رو می دیدم بچه های معصوم و زیبای اونجا اینجور لباسایی تنشون بود.
    درضمن وبتون عااالیه, ولی با توجه به اتفاقات اخیر مثل ماجرای شیخ زکزاکی و شهادت آیت الله نمر و خیلی چیزای دیگه بهتره وبتون رو بروز کنید, من اصلا اسمی هم از شیخ زکداکی نشنیده بودم ولی وقتی مطالبتون رو نگاه می کردم متجوه شدم شما خیلی قبل تر از این جریان درمورد ایشون مطلب گذاشته بودید.
    پاسخ:
    سلام
    تشکر بابت حضور
    نه برا نهبندان نیست.
    مناطق محروم لباس هاشون اشتراکات زیادی داره
    خوشحالم که قراره در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کنید.براتون آرزوی موفقیت پیروزی و سربلندی از تمام مراحل سختی که خواهید داشت دارم
    سلام.جواب ندادید در مورد عکس.
    پاسخ:
    سلام
    تشکر بابت حضور
    نه برا نهبندان نیست.
    مناطق محروم لباس هاشون اشتراکات زیادی داره
    خوشحالم که قراره در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کنید.براتون آرزوی موفقیت پیروزی و سربلندی از تمام مراحل سختی که خواهید داشت دارم
    ممنون.همچنین شما هم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی