تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

خبر اول یاهو :

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ

Iran women take off hijab in Facebook campaign
Thousands of Iranian women have been posting pictures of themselves flouting the dress code required of all women in pubic
ترجمه

هزاران زن ایرانی کمپین زنان بی حجاب در فیس بوک راه اندازی کردند. این پستهای مجازی میتواند نشانه ی خواست همه ی زنان در اماکن عمومی باشد.

این کمپین زنان بی حجاب مورد حمایت اسراییل قرار گرفته و برنامه دارن بزرگش کنند وتبلیغات زیادی جهت لایک آن انجام میدهند؛ این قدم اولشان جهت رواج بی عفتی و بی حیایی در ایران است و مسئولیت آن بر عهده ى بهایی هاست.
رسانه های مجازی ضدنظام از ساخت اولین فیلم فارسی زبان در اراضی اشغالی با نام "باباجون" خبر می دهند که با هدف ترویج فرهنگ یهودی تولید می شود.

گزارش ویدئویى یاهو از کشف حجاب فیسبوکى در ایران

یکم تیر ماه ....روز کشف حجاب علنی اعلام شده... در ایران ...
میدونید 1تیر چه روزیه تو تقویم, روز تبلیغ و اطلاع رسانى دینیه  و سالروزصدورفرمان امام مبنى بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامى
حالا یکم تیر رو روز کشف حجاب اعلام کردن اونم تو میدان فاطمی ک چند روز قبل تجمع علیه بی حجابی بود

نظرات  (۸)

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
سلام
سالروز فرمان امام.ره بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی 2تیر است، اصلاح بفرمایید.
سوال استفهامی: چرا با این قدر فاصله ی زمانی؟!
ج: نیرو و پتانسیل سازی!

ما کجاییم؟
یه کار خوب:
آزادی یواشکی زنان در غرب

آزادی های حقیقی زنان در ایران
«آزادی حقیقی زنان ایران» جنبش زنان آزاد ایران اسلامی است که به مقابله با فرهنگ برهنگی غرب برخواسته است.

2تا صفحه در همون فیس بوک کذایی
بازی در زمین دشمن با قواعد خود!
تا حدی درست!
خیلی بی جا کردن... به حرف گربه سیاه که بارون نمیاد
فیسبوک کیلو چنده؟ تو فضای مجازی که یه نفر می تونه هزار تا اکانت درست کنه که چیزی اصالت نداره

فکر کنم 21 تیر هم روز عفاف و حجابه!
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

کم کم به سطح آینه برف می نشست
دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سید مهدی نقبایی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بزودی، منتشر شد
    :)
    وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی  و بسم الله بگویی دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ..
    می شود وسیله ای برای نوشتنِ حرف حقی که باید گفته شود
    دیگر از گناه فاصله میگیری ،
    بوی نامحرم را نمی شنوی !.
    این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند و به عمقش برود و به دل برسد جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
    چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ..

    حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ..
    بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند و دوباره مُوس را تکان دهد
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " خبر اوّل یاهو: آزادی یواشکی "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/26941
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام صادق (علیه‌السّلام): باعقل‌ترین مردم، خوش‌خلق‌ترین آن‌ها است."
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی