تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

آخوند مزدور

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹ ق.ظ

اکنون که من حاضرم ، بعضی نسبتهای بی واقعیت به من داده می شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود ؛ لهذا عرض می کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می شود ، مورد تصدیق نیست ، مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد. با تصدیق کارشناسان یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.
وصیت نامه امام(ره)
.........................
هاشمی رفسنجانی : امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند !
روزنامه آرمان پنجشنبه 11 مهر 92
.........................
حال باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل و شوروی را خلاف اسلام می داند ، گفت : تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است ؟
امام خمینی (ره) پیام به حجاج 12 شهریور 1362

نظرات  (۲)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/15441
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

پاسخ:
سلام
تشکر
سلام
خدا خیرت بده خیلی عالیه

پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی