تـــا به تـــا

تـــا به تـــا

حضرت سلیمان تختش بر باد بود؛ یعنی عالم بر باد است!

وقتی که می‌نویسی،
فکرکن به این‌که باید
از میان خواننده‌هات
یکی دو نفر کشته شوند...
نوشته‌ای که نتواند کسی را بکشد
به درد نمی‌خورد.
نوشته‌ای که تو را
توی تعلیق و غصه
از پا درنیاورد،
به درد
ویترین کتابخانه‌های ملی می‌خورد
و صورت روشنفکرهای مزخرف.
بخوان، غصه بخور.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۷، ۰۳:۴۰ - سعید
    سلام

من الان تو آیندم

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ب.ظ

جوانی از آیت الله بهجت پرسید:

من نمیتونم گناهی رو ترک کنم، راهی به من پیشنهاد کنید.

آیت الله بهجت فرمود: زیاد استغفار کن...

پ.ن:

بی تعارف خیلی از ماها مبتلا به گناه یا گناهایی هستیم که دوست داریم ترکشون کنیم ولی نمی تونیم. این گناه میتونه دروغ باشه، میتونه ظن بد باشه،میتونه غرور باشه، میتونه من من کردن باشه،پز دادن،منت گذاشتن، حتی فراموشی (فراموشی توبه،فراموشی قول دادن های متعدد به خود و خدا،عهد بستن ها)، و هرچیز دیگه ای که یا پنهونه(یعنی خدا و خودمون می دونیم) یا آشکار (یعنی همه می دونن) . و ما خسته شدیم از این گناها، ولی توبه مون فایده نداره و اگه موقعیتش پیش بیاد دوباره همون آش و همون کاسه

 کاش یادم نره استغفار کردن

یادمه یه روز یه دوست خوب بهم گفت که وقتی می خوای کاری بکنی با خدا معامله کن، ولی بهم نگفت چجوری باید با خدا معامله کنم. از اون روز سالها میگذره،نزدیک 8 سال و بهترین کارهای خوبی که ممکن بود تو عمر کوتاهم انجام بدم تو این سال ها بود که انجام دادم مثلا، ولی نیت کردن یا همون معامله کردن با خدارو بلد نبودم. چند روز پیش یکی یه حرف قشنگ بهم زد و گفت : وقتی می خوایید یه چایی بریزید نیت کنید که ثواب ان چایی رو تقدیم می کنم به پیامبر و دوباره بگید ثواب این نیت رو تقدیم می کنم به همه ی امواتم. گفت تا میتونید از این موقعیت ها استفاده کنید و کرور کرور ثواب واسه خودتون جمع کنید. منتها اگه اونی که براش چایی رو ریختید ازتون تشکر نکرد ناراحت نشید. فکر می کنم اینم یه جور معامله ست دیگه. باید بستش بدم به کل زندگیم. باید سعی کنم تا میتونم ثواب جمع کنم.

پس باید تمرین صبر کرد

کاش یادم نره


من الان تو آیندم

نظرات  (۱)

  • عمارنامه
  • سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/26077
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

    پاسخ:
    سلام و تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی